Haldusteenus
Meie poolt on pakkuda objektile personaalne haldur, kes hakkab tegelema Teie maja juhtimise ja administreerimisega.
Halduri tööülesanded:
- Kinnisvaraobjekti korrashoiuga seotud sihtide ja eesmärkide püstitamine
- Kõigi kinnistu füüsiliseks säilitamiseks kavandatud plaanide, omanike ning kasutajate vajaduste ning soovide fikseerimine
- Majanduskava koostamine ning täitmise jälgimine/kontrollimine
- Majanduskavas ja üldkoosolekul otsustega ettenähtud tööde teostamiseks hinnapäringute ettevalmistamine ja hinnapäringute tegemine
- Üldkoosolekute ettevalmistamine ja läbiviimine
- Objekti puudutava dokumentatsiooni haldamine ja arhiveerimine
- Mõõdikute näitude kogumine ja edastamine kommunaalteenuste osutajatele/raamatupidamisele
- Heakorratööde ja tehnohoolduse korraldamine ning järelvalve
- Kulude jälgimine aastate lõikes ja kulude võrdlemine
- Korrashoiuobjekti vara- ja vastutuskindlustuse korraldamine
- Ehitus- ja remonditööde korraldamine kinnisvaraobjektil
- Korrashoiuobjektiga seotud informatsiooni liikumise korraldamine
- KÜ juhatuse koosoleku korraldamine vähemalt 4 korda aastas
- Sisekorraeeskirjade/kodukorra koostamine
- Võlglastele meeldetuletuskirjade saatmine ja elektroonilise teadetetahvli haldus