Haldusteenus

Meie poolt on pakkuda objektile personaalne haldur, kes hakkab tegelema Teie maja juhtimise ja administreerimisega.

Halduri tööülesanded:

  • Kinnisvaraobjekti korrashoiuga seotud sihtide ja eesmärkide püstitamine
  • Kõigi kinnistu füüsiliseks säilitamiseks kavandatud plaanide, omanike ning kasutajate vajaduste ning soovide fikseerimine
  • Majanduskava koostamine ning täitmise jälgimine/kontrollimine
  • Majanduskavas ja üldkoosolekul otsustega ettenähtud tööde teostamiseks hinnapäringute ettevalmistamine ja hinnapäringute tegemine
  • Üldkoosolekute ettevalmistamine ja läbiviimine
  • Objekti puudutava dokumentatsiooni haldamine ja arhiveerimine
  • Mõõdikute näitude kogumine ja edastamine kommunaalteenuste osutajatele/raamatupidamisele
  • Heakorratööde ja tehnohoolduse korraldamine ning järelvalve
  • Kulude jälgimine aastate lõikes ja kulude võrdlemine
  • Korrashoiuobjekti vara- ja vastutuskindlustuse korraldamine
  • Ehitus- ja remonditööde korraldamine kinnisvaraobjektil
  • Korrashoiuobjektiga seotud informatsiooni liikumise korraldamine
  • KÜ juhatuse koosoleku korraldamine vähemalt 4 korda aastas
  • Sisekorraeeskirjade/kodukorra koostamine
  • Võlglastele meeldetuletuskirjade saatmine ja elektroonilise teadetetahvli haldus